BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

06 September 2009

2nd week of trial

hmm..
hahahaha..
as usual..busy studying for exam..
but didn't put much effort pun..hahaha..whatever..
i still not regret at all..hahahaha..
heard friends said:"no mood study pun"..
totally agree man!dunno y..very xian diao dy..
nevermind la..at least we had tried our very very best..
keep on fighting ya!!jia you!!!!

did you realise that i had typed out so many 'hahaha'???
hahahaha..
hey friends..did you guys realise that i am quite bubbly recently??
tat day 1 friend ask me why i look so bubbly recently?am i aiming for somebody?
hmm..
what should i answer?
hmm..
05/09/2009 had become an important for me..

3 comments:

Anonymous said...

精灵の心事:
最近我都在写我们の故事…把以前的点滴所有从我の笔水浮现出来!
你在我心里拥有无可取代の地位,我只想我全部の爱让你独自拥有…

※ 一个一分钱也掏不出の穷光蛋,一个一点样貌也没有の丑小鸭,一个一点学历也没有の小呆瓜,就算这样,依然坚持着抬头挺胸这做回真实の自己。因为我就是我,那个高贵纯白の自我。※

爱里有迷失の我和寻找の你…
爱里有惭愧の我和原谅の你…
爱里有跌倒の我和伸手の你…
爱里有伤心の我和安慰の你…
爱里有虚弱の我和坚强の你…
爱里有短暂の我和永恒の你…
爱里有美好の回忆…
回忆里…有你有我…却没有爱情!!

爱情原料中…带有苦,有甜,有酸,有咸-
苦—挫折
甜—甜蜜
酸—吃醋
咸—眼泪
这世上,爱情没有永恒…
永恒の爱情,只会出现在童话里。
不是每个人都相信爱情,
爱情,
只能有两者,
如有第三者…
爱情就不完整了!
一个人不能同时喜欢两个人…
该放手の时候,
就应该放手…不然最后痛苦的会是自己!

偶然遇见也许是天意?
不论最后发现有心或有意…
能碰见也算是不容易了~
遇见了~要感激;
认识了~要珍惜;
拥有了~要紧紧牵记。

爱一个人,最重要的是诚恳,对爱诚恳才是对爱人最好的回报!
爱一个人,次重要的是信任,只有信任爱才会长久!
这是对爱情最好的保障!

Jack said...

Good luck for the exam~

jeSSie_ying han said...

thanx jack..
long time no see le o..
so hw's life?
wow..u had bcame a photography guy o..
btw..nice photos..nice lomo camera..